090331

Jaha & vad har man sysselsatt sig med idag då, inte mest får jag väll erkänna ;) Efter jag lämnat liam på dagis imorse kröp jag ner i soffan för att kolla på en film äta macka med köttbullar & dricka varm oboy, mys! Efter det blev det en lång dusch & sen har man varit i skolan, en ganska lugn & händelselös tisdag med andra ord men jag klagar inte hehe!
Just nu ligger jag i soffan & kollar på Tvn & kollar även runt på lite lägenheter & hus är jävligt sugen på att flytta in till stan igen måste jag erkänna eller om jag ska vara ärlig så har jag väll varit sugen på det ända sen jag flyttade ut hit, märkte ju ganska snabbt att jag inte riktigt trivdes vilket jag fortfarande inte riktigt gör, kan inte sätta fingret på varför det är bara så det känns. Antar att det kanske bara är så enkelt att jag vill bo i stan där det iallafall finns lite mer rörelse, lite mer fart & fläkt & närheten till saker. Eller är det väll grejen med att man bor ensam som gör att man känner sig lite mer ensam här ute än vad man gör i stan! Fast eftersom man har förhoppningarna om att en dag i framtiden eller om ett tag flytta ihop med älsklingen så känns det ju lite onödigt att flytta innan dess, det är ju inte direkt kul att flytta & det tar en jävla tid! Så jag får väll hålla mig ett tag innan det står någon flytt på schemat men man kan ju alltid kolla runt på lägenheter & fina hus, drömma går ju ;)Har hittat ett hus jag blivit helt förälskad i skulle kunna flytta in imorn haha! Men nehe nu ska jag återgå till tvn & sen vänta på att min älskling ska ringa innan han börjar jobba & sen blir det sängen!


& avslutar kvällen med en underbar version av Hope and Glory ...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0