Big brother ;)


Jag fick nys om att tv400 sänder repriser av Big brother på kvällarna så kan ni gissa vad jag kollar på nu? BB självklart, lagom underhållande såhär på kvällskvisten haha ;) Tyvärr går det ju lite sent bara vilket kommer resultera i att jag blir sittande uppe för länge, inte bra! Nej men fan vad jag saknar det, fattar inte varför dom slutade sända det egentligen!? Jag må ha varit en nörd men jag var en riktig bb nörd vill jag lova,skulle nog nästan kalla mig besatt haha, hade med glädje följt det om det börjat igen, man kan ju hålla tummarna för att det kommer komma igen ;) tyvärr lär det väll aldrig hända..
Idag har varit en lugn dag, har ju varit hemma med liam som är sjuk. Så medans han kollat på bilar & nicke nyfiken hela dan så har jag pluggat lite & bakat kärleksmums va så sugen & det var längesen jag bakade så lite kul var det allt iallafall fram till man var tvungen att ta tag i disken! Men nu ska jag återgå till tvn & sen blir det sängen. Måste ta & skaffa mig ett tvillingkort igen så jag kan ligga & kolla i sängen ;)

Godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0