En mys fredag ;)

Sometimes it stops, sometimes it flows,
But baby that is how love goes.

You will fly and you will crawl..
God knows even angels fall.
No such thing as you lost it all.
God knows even angels fall.
I like this ;)



Imorse gjorde jag iordning mig på rekordtid! Rekord mina damer & herrar för att vara jag ;) Det tog säkert bara ynka 10 minuter! ..Ok, så jag kanske skippade att duscha, fixa håret, välja någorlunda ok kläder och sminket blev lite si & sådär.. Nu ser jag ju förjävlig ut också, men det tycker jag att vi kan glömma, man kan ju inte vara på topp alla dagar haha ;) Nu sitter man i soffan i mjukiskläder & har fastnat framför bloggen medans älsklingen kollar på någon film som inte riktigt föll mig i smaken. Känner att jag borde försöka sova snart då det blivit dåligt med sömn i veckan & speciellt inatt då klockan ringde tidigt imorse & desutom lyckades jag försova mig, så typiskt mig verkligen, haha! Men blev ju som sagt en snabb makeover imorse så kom bara 5 minuter försent så det var ju inte så farligt. Hade prov idag också vilket jag trodde skulle vara peace of cake men tjii fick jag för det var inte alls så lätt men minst ett g ska man väll ha lyckats med & det är ju huvudsaken ;) Skönt med helg nu måste jag säga, den var mer än efterlängtad & ikväll har jag verkligen gjort minsta möjliga, vi har ätit tacos & sen bara slappat.. SKÖNT! Imorn är det party som står på schemat blir säkert en toppen kväll eller hoppas på det iallafall. Blir utgång i Nässjö inte det roligaste direkt kanske men inte varit ute där sen halloween så kan vara dags.. & jag & yankie har ju kul var vi än är as long as we are together haha ;) Men som sagt tror faktiskt att det är dags att gå ut & röka en natt cigarett & sen försöka övertala älsklingen att krypa ner i sängen med mig, mys! & med det säger jag Godnatt & mer bloggande från mig blir det nog inte förrän på söndag så ni får ha en underbar lördag/söndag ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0