Back on track..

Åh nu har jag äntligen kollat på twilight filmen & måste säga att I´m in love, så bra den var <3 Har velat se den as länge men blev liksom aldrig av när det gick på bio så fick vänta till älsklingen kunde ladda ner den till mig i bra kvalite! Antar att dom flesta redan sett den & för er som inte har gjort det så säger jag bara do it annars missar ni verkligen något ! Längtar som bara den till nästa film kommer måste jag erkänna ;)

Ännu en helg har passerat, tycker helgerna går på tok för fort men vem gör inte det?!
I fredas hade jag & jankan en eksjö dag, vi fikade, gick på stan, solade & softade helt enkelt ;) Sen på kvällen blev det att sitta & lyssna på musik, dricka lite cider snacka skit osv.. trevlig kväll dock kom vi väll i säng lite för sent måste jag erkänna, men vad gör det om hundra år haha ;) Lördagen var vi ganska sega satt ute i solen & pratade lite sen myste jag & älsklingen i soffan medans jankan gjorde sig klar för att åka till jkpg för att festa igen, ja undrar ju hur hon orkar, haha! Men jag & min älskling tillbringade iallafall kvällen med att kolla på lite hockey & sen film, pizza & godis ;) & idag har varit som söndagar ska vara slappt & skönt. Nu ligger jag i soffan & kollar på stardust & liam sover gott. Älsklingen åkte hem för ett tag sen & jag saknar honom redan. Kommer bli sjukt tomt att sova själv inatt den enda positiva är att jag får ha allt täcke för mig själv, vilket han annars är väldigt duktig på att roffa åt sig hehe ;)

Men nehe ska kolla klart på filmen & sen blir det sängen. & by the way som ni ser så funkar mitt internet igen & jag är sjukt lycklig över det haha vadå beroende liksom ;) va ett fel på mitt modem men det är som sagt fixat & allt funkar som det ska. Men det va allt idag.. Godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0