090325


25 idag & det är lika med löning & det tackar vi ju aldrig nej till haha ;)


Dåligt med bloggande nuförtiden I know men har på tok för mycket att göra känns det som & på kvällen blir det att jag tänker blogga men sen orkar jag inte utan blir liggande i soffan lite halvsovandes haha! Idag har har jag spenderat dagen med att göra lite av varje, tog mig en lång promenad på morgonen, åkte till stan & solade & efter det har jag varit i skolan. Hämtade ut mina glasögon också igår faktiskt så har gått med dom hela dagen igår och idag känns jävligt ovanligt & man känner inte riktigt igen sig själv när man kollar sig i spegeln & det känns som man har något i ansiktet hela tiden & mest irriterande av allt är när man känner att ögonfransarna är för långa & går emot glaset.. vilka ilands problem haha ! Nej men har faktiskt lovat mig själv att jag ska bära dom hela tiden fram tills jag får skaffa linser för att jag vet att jag behöver dom fast vi får väll se hur länge jag håller det löftet om jag känner mig själv rätt finns ju risken att jag tröttnar om några dagar ;)
Iallafall igår när jag satt & åt frukost får jag ett samtal från ett företag som jag sökt jobb hos förra året vilket jag totalt glömt bort typ, men iallafall dom ville att jag skulle komma på arbetsintervju i jkpg imorn så det är vad som står på schemat. Känns lite konstigt & kom väldigt hastigt & just nu går ju jag i skolan. Men ska iallafall gå dit & kolla vad det innebär, lönen osv så får man ta ett beslut efter det. Men visst lockar det att jobba absolut, även fast jag tycker det är helt okej att gå i skolan just nu så är det ju något jag började göra för att ha något att göra istället för att bara gå hemma. Att bara glida runt & göra ingenting jämt är absolut inte min grej. Men som sagt får se hur det går imorn & hur det känns! Efter det ska iallafall jag & yankie unna oss lite shoppng på A6 & även mc donalds of course, we love it ;)

Men nehe nu ska jag avsluta mitt blandade inlägg om lite av varje & återgå till att krypa ner i soffan & kolla på big brother sen blir det sängen kan ju vara bra att känna sig utvilad imorn !


Jag har fått nån jävla nostalgi-sjuka.
Jag saknar att göra impulsiva saker, att inte ha allt schemalagt.
Jag saknar roadtrips, knasiga ideer & äventyr ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0