090326



Dom senaste 2 veckorna har jag kanske shoppat lite för många skor som jag egentligen inte behöver men Emma kan inte låta bli, det är som ett beroende haha. Säger alltid till mig själv att jag ska undvika skoaffärerna & inte köpa fler skor just nu eftersom jag inte behöver några men utan att jag tänker på det så är jag inne i en sko affär & att jag inte borde köpa några nya blir som bortblåst och det slutar med att jag promenerar ut ur butiken med en påse skor, men som jag brukar säga man kan väll aldrig få för många skor?;)


Va på anställningsintervju idag också gick bra så nu får vi se vad som händer & fötter, vet inte riktigt hur jag vill ha det heller men det är väll inte så ovanligt när det gäller mig ! Men iallafall när jag var klar drog jag & jankan till A6 för lite shopping och mc donaldsof course ;) Så har varit en mysig men lång dag! Just nu ligger jag i soffan & kollar på big brother & sen blir det sängen hade jag tänkt & imorn kommer äntligen min älskling som är så saknad & hans närhet är efterlängtad ;) I övrigt står det just nu inte mycket på schemat för helgen mer än att städa, mitt hem ser just nu ut som en bomb slagit ner, mitt lilla monster är duktig på att stöka ner & hans leksaker är verkligen överallt. Många tycker ju att det jobbigaste när man får barn är sömnbrist alla måsten osv men mitt största problem är alla dessa leksaker som attackerar mig från alla håll & kanter. Att en liten låda med leksaker som hälls ut på golvet kan förvandla ett städat rum till ett stort kaos på några sekunder är ju helt sjukt men min lilla kille är expert på det & ju mer jag städar upp dom desto roligare tycker han det är att hälla ut dom igen så vissa dagar nuförtiden tänker jag bara nej jag skiter i det dom får ligga utspridda tills vidare & så kliver jag över dom tills jag tröttnar & plockar upp dom iallafall haha ! Är kanske dags att låta liam gå en kurs i hur man plockar iordning efter sig ;) Men nehe nu är jag sjukt trött så dags för mig att tänka på refrängen & krypa i säng & imorn är det äntligen fredag igen <3

Godnatt !




Postat av: Annie

Hahahah Emma, du & dina skor ;)

2009-03-27 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0