090330


Månda igen & denna måndagen ska jag faktiskt låta er slippa mitt måndas gnäll haha ;) Älsklingen var ledig inatt vilket betyder att jag fick ha han här en natt extra & det tackar jag ju verkligen inte nej till I love it <3 Så att han var här imorse en månda morgon när jag vaknade upp & att solen sken gjorde faktiskt att min måndag inte kändes som en månda & det tackar jag för ;) I helgen har man hittat på lite av varje i fredas blev det bara mys med älsklingen, godis film & annat trevligt haha! Lördagen slutade med att jag & jankan bestämde oss för att gå ut i eksjö då det var evigheter sen vi gjorde det sist & var riktigt sugna på det & vilken kväll det blev haha, lyckat absolut ;) Skrattar fortfarande åt alla jankans sköna kommentarer bäst var när vi skulle åka in med bussen från anneberg först går jag på & betalar och efter kommer jankan invinglande & i stort sätt skriker till buss chaffören att jag ska till samma ställe som henne och pekar på mig haha ;) Var som sagt  iallafall en väldigt lyckad kväll även om det blev lite väl sent ! Söndagen gjorde vi minsta möjliga kände oss inte så jätte pigga men istället för att äta skräpmat som man brukar göra dan efter så ställde sig jag & älsklingen & gjorde köttbullar inte illa tycker jag ;) & gott var det också måste jag påpeka, det gjorde vi riktigt bra! Kände mig lite småkrasslig igårkväll också så jag & älsklingen gick och la oss tidigt och även om jag inte sovit jätte bra inatt så var det iallafall skönt att gå & lägga sig så tidigt, ska nog försöka göra om det lite då & då. Jag menar lite extra sömn är ju aldrig fel ;) Men då jag ser nu att klockan är lite mer än vad jag trott så kastar jag in handduken för idag & säger godnatt !



Andreas <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0