090508

Dålig på dedär med rubrik nuförtiden..

Godmorgon ;)
Här sitter jag i tystnaden framför datorn med ett glas varm oboy & kollar lite på tvn. Liam är på dagis & älsklingen sover så det är aldeless tyst & lugnt, härligt ;) Ska snart hoppa in i duschen & sen blir det skolan. Tänkte bloggat lite om våran helg i skåne & lagt in lite bilder men älsklingen hade ju lyckats få med sig min kamera sladd hem till sig så det va ju inte så lätt att få inlagt några bilder då men får se om han kommit ihåg att ta med den så kanske jag slänger in lite bilder senare !I övrigt har jag faktiskt inte många planer för helgen skönt det känns som man har haft många uppbokade helger på senaste & bara längtat efter att ha en helg då man får göra i stort sett ingentig & det är en sån helg jag ska ha nu ;) Va lite sugen först på att ta en utekväll i helgen då det var sjukt längesen men är inte så jätte sugen så blir nog inget med det, håller mig till nästa helg då jag & yankie ska ha fest, fira min födelsedag & avskedsfest för henne längtar ska bli sjukt kul ;) Fast jag längtar ju dock inte efter att min kära vän ska åka ifrån mig. Kommer sakna henne så in i bomben, men får försöka tänka positivt att 1 år går fort & hon kommer ju tillbaka ;) Hoppas på att få träffa vännen min lite i helgen också man får ju passa på att försöka ses så mycket man kan nu sista veckan! Men nehe ser att klockan börjar ticka iväg & att jag måste skynda mig lite så jag kommer i tid. Ha en underbar fredag ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0