090527


Mitt internet är lite dåligt just nu, fatta inte vad det är men allt går sjukt långsamt så man blir irriterad över att sitta vid internet. Hatar att sitta & vänta i evigheter på att sidorna ska uppdatera osv. Men förhoppningsvis är det väll bara lite störningar för tillfället & att det blir bra snart igen annars får jag nog allt ta & ringa telia.

Iallafall igår var det underbart väder, sol & skit skönt ute. Slutade skolan tidigt så åkte till Eksjö & träffade veronica får ju passa på när hon är hemma. Sen satt vi & fördrev tiden på princess när vi väll sitter & snackar om något så försvinner timmarna fort haha. Sen kom syrran & peter & joinade oss också så då blev vi sittande ett tag till innan vi bestämde oss för att gå till chans & handla mjukglass. Så nu har jag ätit årets första mjukglass med oboy, mums ;) Men shit vad mäktigt det är var jätte sugen när man köpte den men hade glömt bort hur mättande det är för orkade typ halva men riktigt gott var det iallafall ! Efter det mös vi en stund i solen vid kyrkan & bara njöt av solen kändes som en riktig sommardag ;) Men när man kom hem sen & det började regna & idag när man vaknade & det var storm ute så kände man sig inte lika motiverad längre. Hoppas på att det fina vädret kommer tillbaka i helgen ;) Idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan största delen av dagen lämnat in sista grejerna innan betygen ska sättas & sånt. Bara imorn kvar också sen har man sommarlov, hur sjukt känns inte det haha det var ju ett jävla tag sen man hade det sist men jag klagar inte ;) Men jag klagar lite på det låga csn beloppet man får, det är bad! Men nehe nu ska jag krypa ner & få mig lite sömn så man kommer upp imorn & det närmar sig helg, lovely ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0