a couple of words..


Ännu en helg har passerat en väldigt solig helg, underbart ;)

I fredas spenderade jag dagen med att plugga lite, lämna in dom sista arbetsuppgifterna & göra lite annan nytta medans jag väntade på att min älskling skulle vakna. Efter det blev det stan en sväng fixa lite ärenden & sen en mysig hemmakväll, jätte skönt efter en lång och stressig vecka!

Lördagen mådde jag lite si & sådär när jag vaknade kände mig allmänt krasslig men efter någon timme på soffan så kände jag mig pigg igen. Så var bara att börja duscha & göra sig iordning & sen åka hem till älsklingen. Efter det gick vi till hans vänner en stund förfestade lite & njöt av värmen. & sen bar det av på 25/30 års fest. Var jättetrevligt faktiskt kul att träffa lite nytt folk och att umgås lite med älsklingens vänner ;) Helt enkelt en lyckad kväll & trevligt folk! Dock spenderade jag nog lite mer tid i solen än jag borde ha gjort för kände mig som en kräfta i ansiktet halva dan tog många timmar innan det la sig & jag kände mig normal haha. Gjorde ett tappert försök att sminka över det lite innan vi skulle gå på festen lyckades dock inte sådär jätte bra men jag överlevde det också & idag är jag iallafall inte röd  längre utan har blivit brun & det är ju precis det man vill vara ;)

Idag sov vi ganska länge eller iallafall jag, käkade flöt pizza & kollad på djurgårn & sen drog vi till solberga för att älsklingen skulle spela match. Första gången jag såg min älskling spela och jag måste säga att jävlar vad het han är i fotbollskläder hehe ;p Nu sitter jag här & fördriver tiden vid datorn lite men ska strax krypa i säng & imorn börjar en ny vecka igen! Det var en snabb sammanfattning av min helg hehe!

Måste bara säga att jag blir mer & mer kär för varje dag som går. Inget i världen slår känslan av att höra ihop med någon. Att ha någon som man vet älskar en precis för den man är, utan att man måste vara sminkad och supersnygg jämt och ständigt. Det är så skönt att kunna vara sig själv och att hitta en person som alltid älskar dig oavsett om du har en bra dag eller en dålig dag, att hitta en person som alltid finns där. Jag har hittat någon som gör mig så sjukt lycklig & jag hoppas på att detta bara är början på en underbar framtid <3



Postat av: Janéla

Glad för din skull :)

2009-06-01 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0