Nostalgi på hög nivå ;)

Magaluf <3



Kortet taget sista kvällen på bartederkursen 14 maj 2005 så snart 4 år sen precis. Känns helt sjukt vissa dagar känns det som att det var förra veckan & andra dagar känns det som att det var 10 år sen. 2005 var iallafall utan tvekan den bästa sommaren i mitt liv, sommaren jag jävligt gärna hade upplevt igen. En sommar fylld av minnen som alltid kommer göra mig lycklig ;) Att titta på bilder kan få mig att gråta just för jag minns känslan, jag minns lyckan & jag minns hur kul jag hade, hur mycket jag lärde mig om mig själv & hur mycket jag växte som människa där nere. Jag saknar gemenskapen, människorna & hur enkelt livet var ;) Är ju lycklig nuförtiden också absolut men ibland när man har många måsten i livet & mycket att göra så är det skönt att drömma sig bort för en stund & visst längtar man tillbaka vissa dagar, det bara är så. Bilder är allt en jävligt bra uppfinning då man alltid har något kvar från tider i sitt liv man vill minnas ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0