090524


Vilken dålig bloggerska jag har varit den här helgen! Men jag tror nog ni överlever. Har inte hänt så mycket kul att berätta om ändå.. lång helgen har passerat, sjukt skönt har det varit att vara ledig ett par dagar extra & underbart att få sendera lite mer tid med min älskling ;) Men älsklingen har åkt för att jobba natt & lill killen sover så här sitter man nu i tystnaden & försöker fördriva tiden framför datorn, Jävlig trött också så kan ju garantera att det snart bli sängen. Har en fullspäckad vecka framför mig tusen saker att göra & fixa blir trött bara jag tänker på det men en vecka till med fullt upp sen lugnar det ner sig & finns många luckor i kalendern att fylla med vad man själv känner för att hitta på & det ser jag fram emot ;)

Känner att mitt humör inte riktigt är som det brukar vara, ganska jobbigt. Reagerar på småsaker & är väldigt väldigt lätt irriterad. Känner mig också mycket tröttare än vanligt vilket dock kan bero på dåligt med sömn & kassa matvanor. Huvudvärk är också något som allt för ofta kommer på besök. Så dags för mig att börja sova bättre & det är verkligen dags att börja äta bättre. Jag vet inte varför jag är så slarvig, ren lathet kanske eller är det för att det är tråkigt att laga mat själv ! Måste iallafall skärpa mig & det är genast min kropp skriker efter vitaminer & lite ordentligare mat så för att få bukt på huvudvärken & tröttheten så ska jag bättra mig, jag lovar.. påminn mig om att jag sagt det ;) Mitt största problem är väll att jag är coca cola missbrukare inte hälsosamt & jag dricker på tok för många men fan vad gott det är & en kall cola en sommardag vem kan motstå det, inte jag;)
Men nehe klockan börjar närma sig midnatt & nu är det dags för mig att sova.. Godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0