090525


Godmiddag eller godeftermiddag kanske jag skulle säga så många timmar som jag har varit uppe. Hade sjukt svårt att somna igår låg bara i sängen & vred på mig i timmar känns det som. Hatar när jag känner mig trött & vet att jag måste sova men ändå inte kan sova, irriterande. & naturligtvis så vaknar Liam tidigt idag så det blev inte många timmars sömn inatt vilket känns kan jag lova, känner mig långt ifrån utvilad & helts av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen igen & sova ett par timmar till men tyvärr så hinner man ju inte det. Sitter & pluggar inför mitt prov i eftermiddag & har även en massa inlämningsuppgifter som jag måste lämna in, fullt upp. Men inte så lätt att koncentrera sig på vad man borde göra när solen lyser utanför & det är underbart väder .. sol sol underbara sol ;) Men nu ska jag äta lite lunch och sen återgå till pluggandet så man blir färdig & sen ska jag njuta av en långpromenad i solen innan det är dags för skolan ! Hoppas ni får en underbar dag i det fina vädret ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0