090521


Jaha den 20 maj 2009 har paserat & det innebär att jag nu är ännu ett år äldre. Börjar verkligen fundera på vad åren tar vägen? Ibland är jag bekväm med att åren går framåt, man blir vuxen äldre & allt som hör till. Fast ska väll erkänna ibland önskar man att man bara för någon vecka eller två kunde återgå till livet som tonåring haha ;)
Hade iallafall en jätte mysig födelsedag & blev väckt på mrgonen av älsklingen som kommer med rosor så underbart, tror jag har världens bästa älskling helt enkelt ;) i övrigt var det en lugn & skön dag med tårta lite presenter & mys med mina 2 favoriter ;) Men nehe blir väll inte så mycket bloggande idag har inte så mycket vettigt att skriva känner jag. Ska krypa ner i sängen & njuta av att få ligga i mitten & ha allt täcke för mig själv hehe, älsklingen jobbar ju natt så inatt ska jag passa på att ta hur mycket plats jag vill fast längtar ju ändå tills imorn när han kommer & kryper ner, mys ;)

Du är saknad underbara vän <3













btw till er som skickar sms & grejer till mig & tycker jag är oartig som inte svarar så ska jag meddela att min telefon inte funkar just nu, smart Emma råkade betala in räkningen på fel ocr nummer( vilket man tycker dom borde tala om när dom ändrar men det tyckte tydligen inte dom) vilket resulterade i att pengarna inte kom fram dit dom skulle osv men problemet är löst & allt ska fungera som det ska igen på måndag, så då vet ni det & behöver inte gå & tro att jag blivit otrevlig haha ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0