Fest ;)

Jaha en liten sammanfattning av helgen kanske..

I fredas hade vi då våran fest väldigt lyckad kväll faktiskt & kul att träffa en massa folk man inte träffar så ofta ;) Va ju dock en viss idiot behöver inte nämna några namn som började kasta glas flaskor omkring sig & på folk så snuten fick komma dit osv, ordnade dock upp sig ganska snabbt men förbannat tragisk människa som dyker upp objuden på en fest & sen börjar förstöra, fy fan för sånna männsikor säger jag bara. En annan liten grej också som blev lite jobbit men inget som behöver nämnas här, men i övrigt var det e mycket lyckad kväll.. tack till er som kom ;)

Lördagen vaknade jag as tidigt efter kanske knappt 2 timmars sömn & kunde inte somna om visste ju att vi skulle städa lokalen så insåg att lika bra att bita i det sura äpplet & få det gjort. Så jag & jankan åkte dit & satte igång. När man kom dit fick man lite små panik skit överallt & man visste inte var i helvete man skulle börja men det gick iallafall bra & rent blev det till slut eller någorlunda rent iallafall haha. Sen gick vi till babylon för att koppla av & äta bakis pizza, mums ;) & efter det kom den tråkiga biten att säa hejdå till min älskade vän blev riktigt känslosamt & kändes som tårarna aldrig tog slut, jag hatar farväl. Jag vet att 1 år inte är så hemskt lång tid egentligen men känns ju som en evighet ibland. Jag hoppas du får så jävla kul där nere nu vännen ;) & jag kommer sakna dig massor! Men iallafall resten av dagen var jag helt död mådde pyton & kan inte minnas sist då jag var så bakis, har inte druckit något på jätte länge så var väll därför kroppen fick en chock haha. Blev iallafall en myskväll med älsklingen framför melodifestivalen & en massa coca cola ;) & sen blev det sängen tidigt.

Idag när man vaknade började man iallafall känna sig som en människa igen, sjukt skönt! Mest tagit det lugnt hela dagen myst med älsklingen & liam. Käkat god mat, ben & jerrys glass.. I love ;) & nu sitter man här vid datorn & fördriver tiden lite innan det är dags att krypa i säng. & underbart att veta att bara 2 dagar i skolan denna veckan sen min födelsedag & lång helg, underbart ;)




parthieepartie ;)
- bilderna kommer läggs upp ordentligt när jag har tid & ork!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0