090514


Torsda kväll & det närmar sig äntligen helg, mycket välbehövligt & efterlängtat vill jag lova, känns som denna veckan har varat forever för mycket att göra & för lite tid ! Men imorn är det fredag & det betyder fest. Taggad till tusen då det var evigheter sen jag festade sist så det ska bli as kul ;) Lite blandade känslor dock eftersom det är sista kvällen med jankan, men har lovat mig själv att inget gråtande imorn det sparar jag på till lördag för känslig som jag är så kan jag ju garantera att jag kommer fälla några tårar eller snarare en hel flod haha!
Men som sagt ska ju då försöka låta bli att fälla några tårar imorn vilket kanske blir svårare framåt natten med all alkohol man kommer ha i kroppen lätt man blir lite väl sentimental då .. men hoppas ju iallafall på en toppen kväll & det tror jag att det kommer bli ;) Ska snart lägga mig hade jag tänkt så man är utvilad imorn & har ju en massa som vi måste fixa imorn innan vi kan börja göra oss iordning så blir nog fullt upp ! Dags att börja fundera på vad man ska ha på sig imorn också det är ju ett beslut som brukar ta sin lilla tid eller evigheter ibland ska man väll säga , har en hel garderob full medkläder men aldrig något att ha på mig varför är det alltid så? samma problem jämt haha.Tänk va fort man skulle vara klar & hur mycket tid man hade sparat om man hade varit kille det hade ju vari något, fast älskar alla underbara klänningar & pumps så tror jag trivs bäst med att vara tjej iallafall ;) men nehe nu ska jag inte fastna här utan dags för sängen & ladda batterierna inför morgondagen. Godnatt !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0