091102


Fy fan vad kallt det är ute, var tog värmen vägen? Fy fan vad jag hatar kyla.
Vi är redan inne i november känns helt sjukt kan inte fatta var tiden tar vägen & känns skit konstigt att dehär året närmar sig ett slut. Känns som det var nyss vi invigde 2009. Ibland önskar jag att jag kunde stanna tiden lite, bara så att jag hinner med. Allt går så fort.

Idag tänkte jag att jag skulle ta tag i och plugga lite eller plugga mycket snarare har jätte mycket jag borde göra som jag skjutit på ett tag men känns som det är dags att ta tag i det nu, bara att bita i det sura äpplet.
Men först ska jag krypa ner i sängen & kolla på ett par avsnitt av One tree hill :)
Over and out.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0