091105


Ligger nerbäddad i soffan & kollar på vampire diaries, mysigt värre :) Tänker inte frivilligt sätta en for utanför ytterdörren i dehär vädret, fy fan säger jag bara jag hatar kyla & jag hatar snö. Vill jag ha snö så skulle jag kunna åka till ett ställe med snö njuta av det några dagar och sen få åka hem till en snö fri plats, det hade ju varit något haha. Ibland önskar jag att jag hade bott på en plats där det är varmt året runt att alltid kunna gå runt i klänning och sandaler, hur härligt hade inte det varit?:) Jag är helt enkelt inget fan av vintern mer än att det ibland är ganska mysigt med stora härliga tjocktröjor och raggsockar haha. Men nehe vet inte varför jag började blogga egentligen inte speciellt mycket vettigt att skriva, ska väll återgå till att se ett avsnitt till sen måste jag sätta igång med att plugga & städa lite hade också varit väldigt välbehövligt. Men just nu ligger jag väldigt bra där jag ligger :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0