091109


Ligger nerbäddad i min säng med datorn i knät borde väll egentligen försöka sova men känner att man har på tok för mycket tankar som snurrar omkring. & sen att jag är skit förkyld och har en jävla rethosta gör ju inte direkt saken bättre. Min lillkille har också blivit sjuk tyvärr så imorn blir det en lugn dag hemma för oss. Så får vi hoppas att vi piggnar till snart, tusen saker inplanerade i veckan som måste göras och hinnas så det är sämsta tänkbara tillfälle att bli sjuk just nu! Ännu en helg har passerat & varit en lugn sådan finns inte så mycket att säga mer än idol, film, massa godis, god mat & mys med mina killar .. lovely :) Men nehe nu ska jag stänga av datorn & göra ett nytt försök till att få lite sömn btw fan vad gott det är med juleskum blir lika beroende varje vinter haha :)


Jag vet att det finns ord som kan betyda allt..
& jag vet att det finns ord som kan rasera allt som någonsin betytt någonting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0