091113


Fredagen den trettonde, what a day..

Gick upp när klockan ringde vid kvart i 7 imorse trött som fan men började göra mig iordning eftersom det var meningen att jag skulle åka hemifrån klockan 8. Men efter en stund inser jag att jag verkligen mår piss & att det inte kommer funka. Så fick ringa och skjuta på allt en helg, avboka hotellet osv men det löste sig som tur var sen återvände jag till sängen för att vila ett tag till. Dock mådde jag inte mycket bättre när jag vaknade & gör det inte nu heller så ligger i soffan i mjukiskläder och raggsockar tycker lite synd om mig själv, äter godis & kollar på idol :) Har faktiskt jävligt tråkigt måste jag erkänna, skönt att bara ta det lungt eftersom man inte känner sig helt okej men känner ändå att jag klättrar på väggarna jag blir tokig över att först varit hemma en hel vecka med liam som varit sjuk & sen ligga hemma & vara sjuk själv. Så jävla piss tråkigt ! & sen all denna hysterin över grissjukan gör ju att man så fort man mår lite dåligt oroar sig över att man ska dö haha nej men lite nojjig är man allt. Men nehe nu ska jag sluta klaga & återgå till tvn och sen blir det sängen relativt tidigt idag, eller försöka går ju iallafall :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0