091118


Dead by april strömmar ur högtalarna såhär dags..
What can I say, Trapped & Promise me.. 3 favoriter :)


Borde sova men av någon andledning är jag fortfarande vaken. Kommit totalt ur min vanliga rytm på senaste jag kan inte sova på kvällarna eller nätterna ska man väll säga vet inte om det är för att det händer mycket omkring mig för tillfället som gör att man är ganska tankspridd. Iallafall hoppas jag att mitt sömn problem löser sig snart för jag börjar känna mig som en zombie haha. Sen har man ju fått pencilin nu också, besökte läkaren och dom kunde konstatera att det var ingen grissjuka men en bihåleinflamation så nu har man en 10 dagars pencilin kur framför sig. Mår jävligt illa av tabletterna men i övrigt är det väll bra med lite medicin så man äntligen kan bli frisk. Är ju planerat att jag ska iväg i helgen också så hoppas på att vara pigg till dess :) Men nehe nu ska jag göra ett försök till att sova imorn blir det mys med A,me like :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0