Facebook har entrat våra liv.


Jag minns när alla började använda facebook och efter att folk tjatat ett tag gick jag med för att kolla vad det var alla tyckte var så bra & blev inte speciellt imponerad i början hade den ett tag men använda den aldrig förrän jag gav det en ny chans & sen var jag fast haha. Undrar egentligen hur mycket tid man spenderar där inne ibland för mycket skulle jag tro, hur många gånger använder man inte frasen " det lästa jag på facebook" illa men sant;) Men får väll erkänna en sak.. Hej mitt namn är Emma & jag är beroende av facebook haha & jag är nog inte ensam?;)

I övrigt har det varit en lugn vecka försökt vila rätt mycket så man ska bli pigg igen & jag har pluggat massor, inte hunnit med allt jag borde dock men känner mig rätt stolt över mig själv ändå, klappar mig på axeln ;) Helg imorn igen, alltid lika skönt ;) Men nehe ganska meningslöst inlägg egentligen då jag inte har mycket att säga idag. Så nu blir det sängen & få lite sömn. Godnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0