Lova mig att aldrig sluta våga.

 

En bild från våran mycket roliga utekväll i fredas ;)

 

Onsda idag & halva veckan har redan gått, jag säger som jag brukar göra var tar tiden vägen? Mindre än en månad kvar till julafton & kommer snart vara dags att fira in ett nytt år igen.. helt sjukt. Känner mig fortfarande lite halvkrasslig i mellanåt och mår illa av medecinen men i övrigt känner jag att det går åt rätt håll och man börjar känna sig som en människa igen. Hatar att vara sjuk. Veckan spenderas med en massa pluggande har en hel del att ta igen från när jag varit sjuk så bara att bita i det sura äpplet & få allt gjort.

 

I övrigt är det mycket som snurrar för tillfället, ett svårt beslut att fatta och jag är väll helt enkelt livrädd för att ta fel beslut, tror jag har bestämt mig och jag tror att det är det beslutet som är det bästa i dagsläget. Men får se har några dagar till på mig att fundera så får se vad jag bestämmer mig för? Mitt liv är en bergochdalbana just nu, jag är bara inte säker på var spåren leder. Jag vet att den har väldiga backar, branta stup och samtidigt som man kan befinna sig väldigt högt uppe är man nere igen innan man vet ordet av det. Och där sitter jag just nu, i vagnen längst fram på min egenkonstruerade Balder. Men jag ska hitta mitt stabila pariserhjul igen. Det kan ni ge er på. Om jag så ska genom hela Tivolit :) Alla har vi perioder i livet då saker är lite jobbigare & lite svårare men det finns alltid en utväg och en lösning så länge man inte slutar våga, leva & hoppas.

Over and out.

 


Postat av: Sandra

Gör det som känns rätt och kom ihåg bara för att du inte flyttar nu betyder inte det att du är fast. Det kommer alltid fler chanser (=

2009-11-27 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0