091007


Kanske dags att skriva ett par rader..

Ibland tar livet oväntade svängar.
Ibland positivt, ibland negativt - alltid förändrande.

Mitt liv har precis tagit en riktig jävla sväng (privat, inga detaljer).
Den här veckan har varit galet händelserik och plötsligt ser mitt liv drastiskt annorlunda ut.
Livet gör ont ibland. Det är ett faktum. Jag accepterar det.
En jobbig period just nu som förhoppningsvis snart går mot ljusare tider igen, alla har vi svackor.

Har ju även spenderat en vecka på Kreta, otroligt skönt med semester & vila upp sig lite var mycket behövligt kan jag lova. Hade dåligt väder några dagar men till slut tittade solen fram och man kunde njuta av värmen och bli lite brun även om det känns som man redan tappat all färg när man kommit hem så får väll gå tillbaka till att sola kärringgrill haha :) Men var iallafall skönt att komma iväg en vecka, men lika skönt var det att komma hem igen men förbannat kallt. Shit, nu är hösten verkligen här & sommaren är över. Lite tråkigt men toppen att med gott samvete kunna ligga inne under en filt i soffan och bara mysa :) Men nehe blev väll inte världens längsta inlägg direkt men en liten uppdatering iallafall så ni får nöja er med det för tillället !

Over and out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0