Som jag hade dig förut !


Förvirringen är ett faktum, lite för mycket tankar och funderingar för tillfället och min hjärna arbetar heltid. När blev allt så komplicerat, när blev livet så komplicerat?!

Början på veckan har varit relativt lugn haft ganska mycket att göra men i övrigt har jag bara tagit det lugnt. Har en massa måsten jag borde gjort som att tvätta, diska, städa mitt hem ser ut som ett kaos haha så känner att jag borde fixa lite med det men är annat som blivit prioriterat, får nog bli lite bättre på dedär med självdisciplinen skulle jag tro hehe :) Kännt mig lite små krasslig i veckan också vet inte om det beror på lite för lite sömn, någon förkylning som spökar eller något annat? Men försöker iallafall att ta det rätt lugnt så jag inte blir sjuk, för det har jag inte tid med ! Onsda idag & halva veckan har gått känns skönt, för man längtar ju alltid till helgen, det bästa med en ny vecka är ju en ny helg :) & oavsett om man har något planerat eller inte så är det alltid underbart med helg & att vara ledig ! Kände när jag började skriva att jag inte hade så mycket att skriva om egentligen så tror jag avslutar dagens inlägg med dehär ...


Jag kan inte sluta lyssna på denna,
helt fantastisk<3


Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0