På tok för sent , men här sitter jag ändå.


Jag borde sovit för många många timmar sen men här sitter jag fortarande mitt i natten, fördriver tiden med att prata på msn & lyssna på ballader. Tänk så underhållande det kan vara haha :)

Men måste lägga in denhär bara för att jag inte kan sluta lyssna på den, lovely !
& jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
& kan inte skilja på om jag vill vara med dig
& jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
& jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär emot mig


Men kommer vara sjukt trött när klockan ringer imorn och garanterat på ett otroligt
dåligt humör så ska krypa ner i sängen nu och göra ett nytt försök & hoppas att jag somnar. Godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0