090908


Jag har haft en underbar helg, på tok för kort men underbar ;)
Åkte iväg till filipstad, blev bara lördag till söndag dehär året men bättre det än inget alls. Dock när man väl kom dit så kändes det som att tiden inte räckte till riktigt så många människor man ville hinna träffa & så mycket man ville göra så jag önskar jag hade haft hela helgen men som sagt är iallafall glad att jag kom iväg ;) Jag lever ett helt annat liv nu, jag är nöjd med att livet går vidare, nöjd med att bli vuxen men det är underbart att bara för en dag eller två att få uppleva vad man gjorde förut. Att om så bara för ett tag få tillbaka sina vingar.
Men nu är man hemma i den vanliga vardagen igen, inte mycket inplanerat för veckan som det ser ut just nu, har en del med skolan att ta tag i men i övrigt blir det en lugn vecka, kan behövas ;) Men nehe nu ska jag bege mig till affären för att köpa cigaretter innan jag blir tokig & på dåligt humör. Sluta röka tänker ni då, jag vet jag ska men inte just idag haha!


En gammal favorit som strömmar ur mina högtalare idag <3

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0