090914



En måndag kväll klockan är strax efter 8 & jag sitter & kollar på fotboll. Ber till gudarna där uppe att Djurgårn tar hem 3 poäng idag, verkligen välbehövligt och hade varit jävligt gött :) Inte direkt någon chans på guldet iår men att åka ur allsvenskan skulle ju vara pinsamt, men djurgårn ger aldrig upp så det ska nog gå bra ;) & sen ber jag till gudarna om också att guldet inte går till Aik för den skulle fan svida, haha! Djurgårn tills jag dör <3

I övrigt har det varit en lugn måndag är hemma med en sjuk kille, inget vidare alls. Fick hämta hem han från dagis i fredas då han fick hög feber som fortfarande inte gett med sig så imorn blir det ett samtal till farbror doktorn och hoppas på att vi får komma in & veta om han har något han behöver medicin för?! Har ju planer till helgen som jag helst inte vill ställa in & nästa helg åker vi till kreta så här har vi minsann inte tid att vara sjuka hehe!
Men nehe blev bara en liten snabb uppdatering & nu ska jag återgå till fotbollen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0