090901


1 september idag & hösten närmar sig runt hörnet. Visst längtar jag efter att få mysa runt i tjocktröjor, mysiga hemmakvällar osv men vet inte riktigt om jag är reda att släppa taget om sommaren än, känns som att denna sommaren bara sprungit förbi och jag har inte riktigt hängt med. Så mycket man tänkt att göra & hitta på men har inte riktigt blivit som man tänkt sig. Brukar ju åka iväg rätt mycket på sommaren & hitta på grejer men nu när man har barn så blir det ju inte att man åker iväg lika mycket blir ju mer att man hittar på saker hemma så denna sommaren har ju mest spenderats på hemmaplan förutom då jag & älsklingen tillbringade en helg i göteborg vilket var underbart ;) Visst saknar jag ibland att fara runt och uppleva sommaren i olika städer osv men jag har något ännu underbarare här hemma nu, min lill kille som förgyller alla mina dagar med en kärlek som inte går att beskriva. it´s amazing <3 Även om hans trots vissa dagar kan driva mig till vansinne, men jag var inte heller så snäll när jag var i den åldern så jag får väll igen för gammal ost haha ;)
Funderar iallafall på att kanske åka till filipstad i helgen har ju varit där typ 7 år i rad så det är ju lite av en tradition & känner att även om man åker över hela helgen eller bara över en natt så skulle jag behöva komma iväg lite, andas ny luft & njuta av en road trip. Kan behöva ett sista sommaräventyr innan hösten ;) Hoppas bara att jag hittar någon som är sugen på att följa med, men vi får väll se om jag kommer iväg eller inte men hoppas på det ;)

I övrigt springer veckorna förbi & livet rullat på som vanligt inte mycket mer att säga om det!
Dags för mig att stänga av datorn & krypa i säng då klockan ringer 06.30 imorn & som alla vet så är tidiga mornar långt ifrån min starka sida & inte direkt liams starka sida heller så att få upp mig själv och honom och sedan komma iväg kan kännas som ett helt träningspass ibland haha men ju mer utvilad jag är desto mer tålamod har jag & då brukar det gå rätt bra så sängen nästa, Godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0