En jobbig tid..



Jag är helt förstörd. Utsidan ler och är glad, men insidan är trasig, så jävla trasig. Det är så jobbigt att jag just nu känner mig som en dålig kopia av mig själv. Jag har tappat fotfästet helt enkelt, jag kämpar för fullt med att få ett fast grepp igen men det tar lite tid och jag är allmänt ur funktion ! Jag försöker vara positiv men det är inte alltid så lätt. Jag försöker hitta energi jag inte har och benen vill inte bära. Hur länge orkar man?


Postat av: Janéla

Tyvärr är det så att man orkar hur mycket som helst! Det är bra att göra det men ibland undrar man ju självklart när det är dags för smärtan att ta slut! Du kommer att blir starkare än vad du redan är och det kommer att bli lättare men det är olika för alla hur lång tid det tar. Tänker på dig ofta så att du vet det, Många kramar till dig gumman <3

2010-04-27 @ 09:24:43
Postat av: Jannike

:´( Tänker på dig vännen och snart är jag hemma hos dig igen <3 Love you !

2010-04-27 @ 21:45:52
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0