Påskhelg :)


Himla bra helg. Långhelg, superskönt.. jag gillart :) Bjuder på en kort sammanfattning av min helg, inte för att den har varit så värst spännande kanske men iallafall haha !

Torsdag : Kände jag att jag behövde komma bort lite andas ny luft bara umgås och få tänka på annat än allt som existerar hemma så jag åkte iväg till Örebro spenderade eftermiddan hemma hos tobbe där det blev årets första grillning för min del, sjukt gott :) Sen mötte vi upp Natta styrde bilen mot systembolaget för att handla lite gott & på kvällen blev det utgång. Lyckad kväll och hade jävligt kul ute, kanske för att man inte är ute så ofta nuförtiden men iallafall en bra kväll :)
Fredag: Vaknade och kände att man sovit på tok för lite brukar ju bli så när man är ute men iallafall tog ett tag att piggna till. Resten av dagen spenderades hos tobbe med att göra minsta möjliga haha fram till Veronica slutade då vi åkte till stan för att ladda upp med mitt dagliga behov av Coca cola och även jätte god mat från en grekisk restaurang så blev en lugn kväll med god mat & film.
Lördag: Vi vaknade skapligt tidigt och begav oss av hemmåt. Alltid tråkigt att åka hem från Örebro då jag trivs så sjukt bra men skönt att komma hem till min säng & till mina älsklingar :) Så resten av dagen spenderades med att kolla på hockey, film, godis och mys :)
Söndag: En lugn och skön dag hemma i mjukiskläderna utan några måsten, bara mysa underbart :)
Måndag : Spenderades inne hos bror med familj för påskmiddag och umgås, mycket god mat och en trevlig eftermiddag :) & Liam älskar ju alltid att få leka med kusinerna.

Så med andra ord en helg som innehållit lite av varje och varit så sjukt skönt att vara ledig fler dagar, det tycker jag faktiskt att man borde vara oftare. Jag röstar för längre helger helt enkelt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0