Helg mys :)


Jaha dehär var en helg som mestadels spenderas i soffan med andra ord en lugn och mysig helg :)
Gårdagen spenderades med Andreas och det blev tacos och film en riktig mys kväll, fy tusan vad gott det är med tacos alltså jag skulle kunna leva på det, tacos och thai mat förståss haha :)
Ikväll sitter jag & kollar på lite serier på datorn äter popcorn inte allt för aktiv direkt :) Känns dock skönt att vila upp sig ordentligt då jag har en väldigt aktiv vecka framför mig och en väldigt spännande och annorlunda vecka ska bli intressant att se hur allt går.. mycket mer om det vill jag inte sriva om i bloggen riktigt än jag behåller det för mig själv ett tag till :)

Bjuder på något som strömmar ut högtalarna idag ...

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0