Jag hatar kylan.

 

 

Jag är så jävla trött på vintern och kylan kan för fan inte ens minnas hur en grön gräsmatta ser ut och det känns jävligt illa. Jag sitter i mitt vardagsrum med raggsockar, filt och en värmefläkt det kan ju inte vara normalt. Fan fan fan säger jag bara för detta vädret jag vill ha sommar tills dess tänker jag fördriva så mycket tid jag bara kan inomhus fick en stor fet serie box av älskling i julklapp som passar perfekt nu det gillar jag :) Nytt år på ingång och inga planer har man för nyårsafton än men det är väll som vanligt planering i sista stund är ju typ våran grej haha men får väll se vad som händer om någon vet något kul så är jag öppen för alla förslag :) Det var väll allt just nu för nu ska jag krypa ner i sängen och få mig lite skönhetssömn för imorn kommer snickaren tidigt igen så att sova lär man ju inte få göra haft snickare, elektriker och annat folk här i snart 4 veckor sen vi började renovera så ska bli så skönt när allt är klart så man kanske kan få sova lite. Godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0