On my mind 2010.

 

Kul att kunna minnas tillbaka och läsa alla gamla status uppdateringar man gjort detta året. Det får mig verkligen att känna dock att det har funnits glädje dehär året men mest sorg och smärta. Som dom som följer min blogg vet så har 2010 inte riktigt varit mitt år. Det är inte okej men jag måste acceptera det jag inte kan förändra och dagarna som varit kommer aldrig tillbaka. Och jag vet att det vänder, det bara måste det. Och det blir det. Det gäller att hålla sig positiv. Detta håret har varit annorlunda. Mycket som hänt. Mycket som inte hänt också. Förlorat många slag. Vunnit några få. Tappat mycket. Funnit lite. Men jag är inte där ännu. Det är inte riktigt plus minus noll ännu, ligger fortfarande på minus. Men jag ser fram emot framtiden & hoppas att 2011 kommer bli ett bra år!!

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0