Ung & Bortskämd !


Har precis kollat på veckans avsnitt av ung & bortskämd & herregud säger jag bara helt oroligt vad vissa föräldrar blir blinda när det gäller deras egna ungar.."Dom gör aaaaallt bra himla bra" när dom i själva verket inte gör ett skit. Jag vill bara skrika till dom genom tv rutan att fattar du inte att din unge är som hon är för att du är som du är, dom skyddar fortfarande barnen till tusen istället för att inse att dom faktiskt är där för att lära sig något. Sluta slicka ungarna i röven säger jag bara & en sak till att skulle min son bli sån när han växer upp så skulle jag skämmas. Visst kan det vara okej att få skämma bort sina barn men det är skillnad på det och att ungen kan vett och etikett, att göra barnets läxor för att man tror man hjälper dom eh är det ett skämt eller? Nej vissa av föräldrarna borde vara med i ett eget program hur man klipper navelsträngen och lär sitt barn att växa upp haha!
Men nehe blev ett inlägg om det bara för att det gjorde mig så irriterad men nu är det dags att få lite sömn då jag måste gå upp tidigt imorn igen då snickaren kommer. Fullt upp med renovering hela dagarna & jävligt ont om tid till annat men det kommer bli så fint när det är klart & jag längtar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0