Uppesittarkväll :)


Kan inte fatta att det är julafton imorgon tiden har gått så fort!
Pappa har tagit sig upp från Malmö trots snöovädret så nu ska jag äntligen bli av med alla kartonger och få ett kök så då säger vi hejdå till micro mat det ska bli underbart kan jag lova:) Och medans pappa jobbar idag kör jag & syrran på Bingolottos uppesittarkväll med cola, vin och en massa godis & sen kommer nog Angelica hit också en trevlig kväll innan julafton :) & jag ser fram emot morgondagen som ska spenderas hos bror med familj och kommer bli så lycklig över att se lyckan hos Liam få sina julklappar ibland är det roligare att ge än att få iallafall när man ger till barn som är så tacksamma :) Men nehe nu ska jag spela vidare & hoppas på att jag vinner en bil eller kanske lite pengar hade varit en fin julklapp till mig hehe! GOD JUL !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0