Jag älskar dig.


2010.01.26
Vila i frid älskade Mamma
Vi ses i Nangijala.
<3

Du var så lugn!
Som om du redan gett dig av.
Du såg på mig att jag var rädd..
Men säg mig hur kan man någonsinn vara beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag!
Du togs bort från mig aldeless för tidigt.
Jag fick låna en ängel
För en stund...



Hur ska livet gå vidare utan dig? Hur ska jag orka? Jag kan inte ens acceptera det faktum att du är borta.
Just nu är jag bara arg på hur jävla orättvist livet är och hur jävla ont allt gör.

Mamma, jag älskar dig och tack för allt du någonsinn gjort för mig. Du är min ängel.

 

 


Postat av: Marren

beklagar sorgen Emma :(

Va rädd om dig!

2010-02-07 @ 18:55:44
Postat av: Carina Ramberg

Hej Emma!

Carina här "Madeleines Davidssons Mamma"

Beklagar sorgen med hela mitt hjärta, tänker på er. Madeleine berättade för mig och det känns fruktansvärt, ni finns i mina tankar..

Jag visste inte hon var sjuk..ett tag sedan vi pratade. Stor kram och hälsa syskonen....

2010-02-10 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0