Ett litet tips :)


Om någon som mig har problem med att vänta när det kommer nya avsnitt av serier så ska ni gå in och kolla HÄR en enligt mig underbar sida där man kan följa serier i samma takt som dom går i Usa, så slipper man vänta evigheter på att dom ska sändas här i Sverige. Och att ladda ner är ju inte lagligt men detta är helt lagligt tror jag iallafall haha och man trycker bara på en knapp så börjar det man vill se, smidigt och jag gillart :) Så för er som inte hittat denna sidan innan tycker jag ni ska gå in och ta en titt, där finns filmer också :)

Postat av: Janéla

jag har hittat den där sidan :) den är bra! Tänker på dig snutt, kram kram och kram!

2010-02-17 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0