Spå dig !


Jag är nog lite löjlig eller snarare nojjig kanske, jag tror på spådommar, på horoskp, på ödet osv. Skulle det tex stå i mitt horoskop på morgonen att jag absolut inte skulle gå ut så skulle jag nog inte våga det haha :) Vet inte om jag alltid trott på sånt egentligen men dom senaste åren så känns det som att det så många gånger träffat helt rätt och ju fler gånger det blir så ju mer tror man nog på det helt enkelt :) Men iallafall när jag då hittade en sida där man kunde spå sig gratis så kunde jag ju inte låta bli.. man ställer en fråga och drar sen ett kort och skrämmande vad träffande det kan bli. Här är tex mitt svar på en fråga idag och när jag läste det så kände jag mig träffad direkt !

Fick dödens kort :
Här är det stora förändringar på gång. Något tar slut och något annat tar vid. Ofta tyder döden på stora förändringar i livet som kan vara smärtsamma, man måste ta farväl och lämna något som betytt mycket för en, men där något tar slut finns också en början på något nytt. Döden dyker ofta upp när en relation tar slut eller kanske då man förlorar någon. Det kan också visa på att man släpper gamla vanor och beteendemönster, man går vidare och startar om på ny kula.

För er som blir nyfikna så hittar ni sidan HÄR, enjoy ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0