100113


Trött, trött, trött och sjukt trött det är preis vad jag är. Dehär med att helt plötsligt gå upp klockan 6 varje morgon är verkligen inte min grej. Borde vara förbjudet att behöva gå upp så tidigt haha:) Men iallafall bara gått upp så tidigt 3 dagar och undrar hur i fan jag ska orka göra det 5 dagar i veckan i 6 månader? Får hoppas att det blir lite lättare efter ett tag & att man vänjer sig. Och så hoppas jag ju också att liam vänjer sig snart för just nu är det som att försöka samarbeta med djävulen på morgonen och det är en jävla match vill jag lova men som sagt hoppas vi vänjer oss snart. I övrigt har jag väll inte mycket att skriva går upp vid 6 & kommer hem vid 5 så då är man helt slut så blir inte mycket mer gjort på kvällarna sen, igår stupade jag i säng vid 9 redan kändes konstigt men åh så välbehövligt :) I övrigt är jag bara jävligt trött på snön att skrapa bilen varje morgon suger verkligen och dehär med att minska på sötsakerna går inte så bra än but I keep working on it :)

& jag längtar efter helgen att bara få vara i mjukiskläderna & mysa, lovely !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0