Låt mig få gråta.



Det är svårt att hålla ihop barriären av
mitt glada yttre när mitt trasiga inre ständigt skriker..
[Låt mig få gråta]


Hemma med en sjuk pojke så jag är sjukt trött och hoppas på att jag får lite sömn inatt.
Känns fan som man på vintern antingen är sjuk själv eller hemma med sjukt barn hela tiden, illa.
Men får försöka se framåt och att det faktiskt sakta men säkert börjar gå mot ljusare tider. Till en början får gärna snön försvinna så ska jag vara nöjd ett tag :)

Annars flyter väll livet på händer inte så mycket spännande att skriva om just nu. Försöker ta en dag i taget och kämpa framåt även om det är skit svårt. Men som sagt jag kämpar. Ibland undrar jag dock hur allt blev så komplicerat och jag får panik över saker jag inte har kontroll över. Att man bara tvingas se på och acceptera det är inte rättvist och det gör mig förbannad. Jag vill så jävla mycket och ändå står allt still, ibland förstår jag inte. Och som att jag inte har nog att kämpa med så dyker det upp en massa annat jag måste ta tag i, jag orkar bara inte fast jag vet att jag måste. Snälla dra i nödbromsen någon?! Men nehe nu ska jag inte tvinga er att läsa mer om det. Tackar iallafall alla ni som finns där före stormen och som förhoppningsvis kommer finnas där när stormen är här. Kan även vara besviken på människor man trodde skulle finnas där och bry sig men som inte alls gör det, tyvärr. men men..

Dags för mig att sova känner jag, min plutt har äntligen somnat efter sin alvedon så nu ska jag passa på och få mig några timmars sömn jag också så jag känner mig som en människa imorn, för utan ordentligt med sömn är jag inte alls rolig att umgås med jag lovar .. det kan nog min älskling intyga haha :) Men nehe sängen var det ja.. Godnatt !

Postat av: Janéla

Allt kommer att ordna sig på ett eller annat sätt. Tyvärr så måste man stå ut med alltför mycket tråkigheter ibland. Det gör ont och är orättvist men gör dig trots allt starkare. Som du skriver, det finns många som bryr sig. Många kramar

2010-01-19 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0