030110


Vi har nu entrat ett nytt år, hejdå 2009 välkommen 2010 :)

Ett helt år ligger framför fötterna, 365 dagar till att skapa nya minnen.
& förhoppningsvis blir det många underbara minnen iår & få tråkiga. ( Även om jag vet att det ligger något hemsk framför mig som en tickande bomb jag inte vet när den kommer smälla. Jag kan inte stoppa den jag kan bara önska mig mer tid. Jag är inte redo, jag kommer aldrig bli redo. Men ändå måste jag försöka förbereda mig men jag vet inte hur? Jag vet att detta året kommer med en otrolig tuff tid för mig att försöka överleva jag vet bara inte när. Att veta & bara vänta är nog det som är värst. Jag kommer få lära mig den hårda vägen att man måste hitta ett sätt att få livet att gå vidare. Jag önskar det fanns någon som kunde tala om för mig att allt kommer att bli bra att jag kunde få tro det iallafall för en stund, för verkligheten är för svår att hantera och jag tappar fotfästet, jag är så rädd ) Men jag försöker ta en dag i taget försöker tänka framåt och jag ska försöka att göra detta till en nytt bra år med nya äventyr och nya minnen & det bästa med dehär året som jag vet just nu är att yankie kommer hem igen, jag jublar :) Blev inga direkta nyårslöften iår då jag vet att jag aldrig lyckas hålla dom iallafall så känns det ganska onödigt hehe. Men har lovat mig själv att äta lite mindre godis och vara lite duktigare på att ta mig iväg och träna. Lyckas jag med det så är jag nöjd, då har jag uträttat ett mindre mirakel haha :)






Mjukiskläderna - my best friends haha :)

Men nehe nu ska jag återgå till att vara soffpotatis som jag kan erkänna att jag varit största delen av denhär helgen, vet inte om det är vädret som gör mig såhär omotiverad och konstant trött eller om man kanske bara har en dålig period. & januari månad har ju en tendens till att vara
otroligt tråkig det bästa är väll då att man kan stänga in sig och ha film maraton med gott samvete, det gillar vi :)









Postat av: Anonym

Tänker på dig. Förstår att det inte är lätt men försök vara stark !

2010-01-04 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0