Minne som en guldfisk :)


Fan jag behöver genast en almenacka för det nya året annars funkar inte mitt liv. Jag har minne som en guldfisk och allt viktigt jag inte skriver upp blir jävligt lätt bortglömt kan jag lova haha. Så dags att ge sig ut på jakt efter en ny :) Funderade på att beställa en på nätet så man kan designa den själv men dock får man väll vänta i evigheter på att den kommer och det vet jag ju inte riktigt om jag har tid med! Måste även hitta ett bra system också på att hålla koll på alla viktiga papper. Jag hatar lösa papper dom försvinner alltid och jag vet inte vart jag lagt dom. Ena veckan tänker jag men här blir ju bra och förvara dom och nästa vecka hittar jag ett nytt ställe osv och till slut har jag själv glömt bort vad det var för ställen, illa haha. Behöver nog ta mig en ordentlig sorteringsdag bland papper och i lådor någon dag när jag är ledig så det blir lite ordning och reda. Så det ska jag försöka hinna med en dag när jag har tid. Dock är väll problemet att det känns som att jag aldrig har tid men får ta mig tid helt enkelt! 2010 får det bli lite ordning och reda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0