Allt & inget.


Blir lite dåligt med bloggandet nuförtiden, dåligt med ork och inte mycket att skriva om då mitt liv är extremt inrutat för tillfället och det händer väll inget jätte spännande direkt. Vissa dagar är okej andra inte det är väll så mitt liv ser ut just nu, jag kämpar med att försöka gå framåt men det är så jävla svårt, jag saknar mamma så otroligt mycket och önskade att jag kunde få en enda dag till eller om så bara några timmar för det gör så jävla ont att vara utan henne. Jag vill tro på att allt blir bra att tiden läker alla sår och att det kommer bli lättare men just nu känns det som att det är omöjligt och smärtan är ett faktum. Det är även i sånna här lägen man inser hur otroligt lyckligt lottad man är som har sina vänner och jag tackar er för att ni finns där och bryr er, det värmer i hjärtat. Är ledsen om jag är dålig på att höra av mig just nu men vet att ni förstår att jag kämpar med att orka allt och ta en dag i taget just nu och då blir allt annat lidande, men jag hoppas det blir lite bättre snart. Iallafall en stor stjärna till er och även till mina två killar som förgyller mitt liv ! Men iallafall här inne blir det bloggat när det blir bloggat helt enkelt & så va det me det :)


Det är tårar av saknad av det självklara, som ett telefonsamtal på kvällen bara för att veta att min dag varit bra. det är de tårarna som hugger hårdast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0