Roadtrip :)

 

 

Idag har jag varit med brudarna i Göteborg över dagen, en mysig lite roadtrip :) Vi var på ett ställe där man blir stylad och sminkad och sen får ta lite bilder en kul grej att göra ihop. Måste säga att fotograferna var jätte duktiga och även dom som sminkade säkerligen dock tyckte inte jag sminkningen passar mig alls, antingen för att den inte gjorde det eller helt enkelt för att jag är van att bära typ endast bas smink plus mascara så att helt plötsligt bli kladdad i ansiktet med lite av varje gjorde att jag kände mig som en clown haha. Men gav det en chans och tog bilder eftersom det kostar ju ändå ingenting och man betalar bara om man vill ha någon bild, endast två bilder som fick följa med mig hem självkritisk som man är så dög ju ingen annan haha. Men kul att ha med sig något hem :) Hade dock kunnat tänka mig att göra om dehär om jag hade fått sminka och styla mig själv först så jag hade kännt mig som mig själv tror det hade kännts bättre och blivit snyggare bilder man vet ju själv hur man vill se ut liksom :) Men nehe dags för mig att plugga lite innan det är dags att krypa i säng så man orkar upp imorn när det är dags att återgå till verkligheten, fy vad jag hatar måndagar ! Godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0