Sjukling.


Ja jag är då precis vad rubriken säger sjuk. Åkte på en dunderförkylning i början på förra veckan och inte blir jag av med den heller. Jag lider just nu av sömnbrist, hostattacker och får köpa storpack med toalettpapper så mycket det går åt när man ska snyta sig och jag har provat dom flesta hus kurer osv allt som ska hjälpa mot förkylning men skiten sitter kvar, jag blir tokig snart vad gör man? Jag hatar att vara sjuk. Någon som har några tips kanske på hur man blir av med förkylning fortare? Och som att inte det räckte så har jag också haft en sjuk plutt och imorse vaknade jag av att jag hade den värsta tandvärken jag någonsinn upplevt. Nu har jag ju aldrig haft ett hål i hela mitt liv så har inte så mycket att jämföra med haha men det är i vilket fall inte skönt. Så i eftermiddag har jag fått en akut tid hos tandläkaren vilket jag är jävligt nervös över då jag har tandläkar skräck och inte varit hos tandläkaren på sisådär 8-9 år kanske och det säger ju en del :) Men idag lär man väll bli både plågad och jävligt fattig vilket jag inte ser fram emot, men jag får leva med det då detta är en smärta jag vill bli av med illa kvivkt ! Och sen vaknade man imorse också och fin syn på en bil med snö på igen, usch och fy säger jag, jag vill ha vår nu jag kräks på snön Men nu har jag väll klagat färdigt för idag haha och för er som orkat läsa hoppas jag ni har en trevlig onsdag :) Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0