Underbara !

 


Beställde dessa skor för ett tag sen och idag hade dom kommit så jag kunde hämta ut dom. Längtat som tusan och tycker dom är så jävla snygga :) Jag är van att gå i klackar och älskar klackar och att dessa är så höga ( 14 cm ) är verkligen skit snyggt men måste erkänna att dom är livsfarliga haha. När jag provade dom trodde jag att jag skulle stå på näsan :) Klacken är ganska hal och lite ostabil vilket gör att det känns lite osäkert, men får väll provgå dom lite och hoppas på att det kommer kännas bättre för i övrigt är dom sköna. Vill verkligen inte skicka tillbaka dom då jag är förälskad i dom men man kan ju inte behålla skor man inte kan använda så vi får se. Övning ger färdighet haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0