Sista dagen.


Jaha då är sista dagen som 24 åring snart slut. Har nog inte insett att jag faktiskt fyller 25 imorn känns konstigt och undrar var tiden tagit vägen när i helskotta blev jag så gammal? haha! Måste säga att jag har lite ångest över att fylla 25 känns som en milstolpe man passerar i livet & jag känner mig inte riktigt redo för det än och jag är inte bekväm med att bli äldre även om man brukar säga att man är inte äldre än man känner sig :) Men om jag fick välja skulle jag gärna hoppa över att fylla år och vara 24 ett tag till, jag undrar om det kan funka så:)?
Saknar Mamma så sjukt mycket också kommer bli otroligt jobbigt imorn att hon inte finns här på min dag. Hon har alltid varit den första att gratulera mig när klockan passerat 12 på natten oavsett om hon sovit eller varit vaken så har hon ställt klockan för att gratta mig åh vad ont det kommer göra att inte få dedär smset. Det är när man förlorar sånna minnen och traditioner som det gör ont, det är som små sakerna som känns mest. Jag älskar dig mamma och du kommer finnas i mina tankar imorn och jag ska försöka njuta av min dag även om jag inte kommer få dela den med dig !! Jag älskar dig.

Bild från 1 år sen när jag fyllde 24 :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0