Dags för ny hårfärg :)


Håller på att packar det sista och snart är det dags att sova. Imorn blir det först ett läkarbesök & sedan bär det av till Malmö. Ska bli skönt att komma ner och få umgås med familjen och bara vara :) Åker ner på tok för sällan nuförtiden tyvärr men blir väll så ibland när man har mycket som händer hemma. Men ska bli bättre på att åka ner nästa år har jag lovat mig själv om det sen blir så eller inte det vet man aldrig :)

Har äntligen bestämt mig för att jag ska våga färga håret också det värsta som kan hända är ju att jag ångrar mig och får färga tillbaka det igen men man måste ju våga lite :) Så ska ta & boka en frisör tid innan jag hinner ångra mig igen haha. Vill inte ha exakt som på bilderna men en liten blandning av dom båda typ lite svårt att förklara kanske men nu vet ni som är nyfikna lite vad jag tänkt mig iallafall. Jag vill inte var helt blond men inte helt brun heller :)

Bilder lånade från google.com och linnlowes.com


Postat av: JENNY

Det är Brandy - This song : )

2010-11-20 @ 13:46:30
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Sara

Tror du kommer passa jättebra i en sån färg :)

2010-11-24 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0