En hälsning till framtiden.


Att kunna skicka något till en person man bryr sig om, ett barn, en familjemedlem är väll en fantastiskt grej? Iallafall var det något jag direkt nappade på & kände att det vill jag göra. Att lämna ett medelande, en bild eller en video hälsning som når personen du skickat till om 20 år. Dels är det väll en underbar grej som många som får det i framtiden kommer uppskatta men även känslig som jag är efter att ha förlorat mamma så inser jag ju vad det skulle kunna betyda för folk att få den hälsningen om personen som skickat den inte är kvar här på jorden, vilket underbart minne att få. Eller så kanske man helt enkelt bara som en kul grej vill skicka till sig själv om hur man tror livet kommer se ut eller något annat :)
Om det sen funkar om 20 år vet man ju aldrig men du kan ju alltid Prova!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0